شماره یاب تلگرام – یافتن شماره تلفن توسط آیدی تلگرام

۱۱ بازديد

شناسه تلگرام به شماره تلفن: تلگرام در ابتدای راه‌اندازی به عنوان یک برنامه شبیه‌سازی برای واتس‌اپ دیده می‌شد، اما امروز، به یکی از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی پیشرو برای همه نوع و اندازه‌های مخاطب تبدیل شده است. مردم از آن برای ارتباط با خانواده، دوستان، بستگان و مشتریان خود استفاده می کنند. بله شما آن را درست خواندید! تلگرام اکنون به عنوان یک برنامه رسانه اجتماعی برای مشاغل آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

شماره تلفن شخصی را در تلگرام پیدا کنید
افراد گروه‌هایی را ایجاد می‌کنند، دوستان و دیگران را دعوت می‌کنند تا به گروه بپیوندند و خدمات خود را در بین مخاطبان هدف خود تبلیغ کنند. برنامه به این ترتیب کار می کند.

اما اگر بخواهید شخص را بهتر بشناسید یا بخواهید از طریق تماس با او صحبت کنید، چه؟

گاهی اوقات، پیام رسانی در تلگرام راه ایده آلی برای برقراری ارتباط با بهترین دوست، مشتری یا یکی از اقوام به نظر نمی رسد.

دریافت شماره تلفن آنها اهمیت بیشتری پیدا می کند تا بتوانید در تماس با کاربر در تماس باشید و شخصاً با او ارتباط برقرار کنید.

حال سوال این است که چگونه از تلگرام افراد ناشناس شماره تلفن دریافت کنیم؟ آیا امکان پیدا کردن شماره موبایل مخفی در تلگرام وجود دارد؟

اگر بله، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

برای یافتن رایگان شماره موبایل مخفی در تلگرام می توانید از شماره تلفن تلگرام آی استانچ استفاده کنید.

همچنین در این پست راه های مختلفی برای پیدا کردن شماره تلفن افراد از تلگرام پیدا خواهید کرد.

محتویات پنهان می شوند
آیا می توانید شماره تلفن را از تلگرام افراد ناشناس دریافت کنید؟
نحوه پیدا کردن شماره تلفن مخفی در تلگرام
1. شماره تلفن تلگرام توسط iStaunch
2. مستقیماً از آنها بپرسید
چرا باید شماره تلفن را به تلگرام پیوند دهید؟
آیا می توانید شماره تلفن را از تلگرام افراد ناشناس دریافت کنید؟
اینکه از تلگرام شخص ناشناس شماره تلفن دریافت می کنید یا نه بستگی به شرایط متفاوت دارد.

به طور پیش فرض، شماره تلفن شما در تلگرام فقط برای افرادی قابل مشاهده خواهد بود که شماره شما را در دفترچه مخاطبین ذخیره کرده اند. با این حال، هر کاربر این گزینه را دارد که تنظیمات حریم خصوصی را تغییر دهد و شماره تلفن خود را برای هر کسی که دوست دارد قابل مشاهده کند.

به عنوان مثال، اگر تنظیمات حریم خصوصی را به همه تغییر دهید، هر کاربری می تواند شماره شما را در تلگرام پیدا کند. این تنها راهی است که می توانید شماره تلفن شخصی را به صورت قانونی و بدون نیاز به استفاده از ابزار شخص ثالث پیدا کنید.

اگر آن شخص اطلاعات تماس خود را برای عموم قابل مشاهده نکرده باشد، به هیچ وجه نمی توانید شماره تلفن او را در تلگرام دریافت کنید، مگر اینکه از Finder شماره تلفن تلگرام توسط iStaunch استفاده کنید یا مستقیماً از آنها بپرسید.

نحوه پیدا کردن شماره تلفن مخفی در تلگرام
1. شماره تلفن تلگرام توسط iStaunch
Telegram Phone Number Finder by iStaunch یک ابزار آنلاین رایگان است که می تواند به شما در یافتن شماره تلفن مخفی در تلگرام کمک کند. شناسه تلگرام هدف را در کادر مشخص شده وارد کنید و دکمه Find Phone Number را بزنید. شما بروید! چند ثانیه صبر کنید تا شماره تلفن آیدی تلگرام روی صفحه نمایش شما ظاهر شود.

نام کاربری تلگرام را وارد کنید
شماره تلفن را پیدا کنید
ابزار مرتبط: آدرس یاب IP تلگرام و ردیاب موقعیت مکانی تلگرام

در حالی که ممکن است بهترین راه برای یافتن شماره تلفن شخصی در تلگرام به نظر برسد، این روش دوباره گزینه قابل اعتمادی نیست.

این به وضوح به این دلیل است که تلگرام یک سیاست حفظ حریم خصوصی بسیار سختگیرانه دارد و مانند هر برنامه رسانه اجتماعی دیگری، برای حریم خصوصی و امنیت کاربر بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل است. بنابراین، تا زمانی که کاربر شماره تلفن خود را به صورت عمومی در معرض دید عموم قرار نداده باشد، به هیچ وجه نمی‌توانید شماره تماس خود را با استفاده از هک یا هر تاکتیک کثیف از تلگرام دریافت کنید.

2. مستقیماً از آنها بپرسید
این امن ترین و ساده ترین راه برای پیدا کردن شماره تلفن تلگرام افراد است. در حال حاضر، لازم نیست این کار را با استفاده از حساب تلگرام خود انجام دهید، زیرا ممکن است نخواهید آن شخص بداند که شما شماره تلفن خود را می‌پرسید.

اگر مشتری یا شخصی است که می‌خواهید با او همکاری کنید، می‌توانید به سادگی پیشنهاد خود را ارائه دهید و از آنها بخواهید جزئیات تماس خود را به اشتراک بگذارند تا بتوانید در طول تماس در مورد بقیه مراحل صحبت کنید.

اگر دوست است و می‌خواهید با احتیاط شماره آن‌ها را از تلگرام دریافت کنید، می‌توانید از یکی از دوستانتان بخواهید با کاربر چت کند و شماره او را بخواهد. یا می‌توانید یک حساب کاربری دیگر در تلگرام با یک شماره جدید ایجاد کنید، هدف را پیدا کنید، مکالمه‌ای را شروع کنید و از آن‌ها بخواهید جزئیات تماس خود را با شما به اشتراک بگذارند.

چرا باید شماره تلفن را به تلگرام پیوند دهید؟
هنگامی که در تلگرام یک حساب کاربری ایجاد می کنید، برنامه از شما می خواهد که از شماره موبایل خود برای تایید هویت خود استفاده کنید. کدی به شماره شما ارسال می شود که باید هنگام ثبت نام در تلگرام آن را وارد کنید. با این حال، برنامه شماره شما را فقط برای تأیید هویت جمع آوری می کند. این شماره با کاربران در تلگرام به اشتراک گذاشته نمی شود مگر اینکه تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر دهید.

تلگرام با سیاست حفظ حریم خصوصی و امنیتی خود کاملاً سختگیرانه عمل می کند. بنابراین، اگر فکر می کنید می توانید شماره تلفن شخصی را در صورتی که در تلگرام فاش نکرده باشد، دریافت کنید، اشتباه می کنید. تنها گزینه شما این است که به شخص پیام دهید و مستقیماً از او بپرسید. با این حال، ممکن است برای همه گزینه مناسبی نباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.