نحوه ایجاد یک کلاژ عکس در استوری اینستاگرام

۷ بازديد

نحوه ایجاد یک کلاژ عکس در استوری اینستاگرام


اینستاگرام وب سایت شماره یک برای ایجاد و اشتراک گذاری عکس است. اگر می‌دانید چگونه از افکت‌های موجود استفاده کنید، می‌توانید عکس‌های عالی بچینید. امروز، نحوه ساخت کلاژ عکس جالب در اینستاگرام را خواهید دید. این فرآیند ساده است و تنها چند دقیقه طول می کشد. بیا شروع کنیم!


در استوری اینستاگرام یک کلاژ عکس بسازید
ساخت کلاژ اینستاگرام در iOS و اندروید با استفاده از استیکرها
اگر می‌خواهید روی ظاهر آن کنترل کامل داشته باشید، ویژگی «استیکرها» در اینستاگرام شاید بهترین روش برای ایجاد یک کلاژ باشد. استیکرها می توانند ترکیبی از تصاویر، عکس ها یا گرافیک های از قبل گنجانده شده باشند.

وقتی وارد «داستان شما» می‌شوید و گزینه «استیکرها» را انتخاب می‌کنید، می‌توانید پس‌زمینه خود را انتخاب کرده و سفارشی کنید و تصاویری را برای کلاژ انتخاب یا ایجاد کنید. مزیت اصلی این روش این است که هیچ محدودیتی در تعداد عکس ها / تصاویر / استیکرهایی که می توانید در کلاژ خود داشته باشید وجود ندارد. آنها را بچرخانید، اندازه آنها را تغییر دهید، آنها را جابجا کنید، و آنها را به اندازه دلخواه خود همپوشانی کنید. شما می توانید چند کلاژ جالب بسازید!

برنامه اینستاگرام را اجرا کنید .

روی «داستان شما» در بالا ضربه بزنید.

برای افزودن پس‌زمینه، روی «هر تصویر/تصویر کوچک نمایش‌داده‌شده» ضربه بزنید یا تصویر کوچک «دوربین» را که در لیست قرار دارد، انتخاب کنید.

اگر دوربین را انتخاب کردید، یک عکس بگیرید تا پس‌زمینه شما باشد. برای یک پس زمینه سیاه، دوربین خود را روی هر سطحی رو به پایین قرار دهید. نمونه زیر عکس یک میز است.

وقتی پس‌زمینه بارگیری شد، پایین آن را به سمت بالا (نه کل صفحه گوشی) بکشید تا گزینه‌های «استیکر» ظاهر شوند .

برای قرار دادن یک تصویر به عنوان برچسب در کلاژ خود، نماد "گالری" را انتخاب کنید ، سپس یکی از گالری را انتخاب کنید.

برای اضافه کردن یک عکس دوربین، مانور کشویی را تکرار کنید و روی نماد دوربین "ADD YOURS" ضربه بزنید ، که دوربین جلوی شما راه اندازی می شود.

برای استفاده از استیکرها به جای تصاویر، از لیست روی آنها ضربه بزنید.

سپس، اندازه هر تصویر را با دو انگشت تغییر دهید و بچرخانید، سپس آن را نگه دارید و آن را به هر کجا که می خواهید حرکت دهید. می توانید تصاویر را لایه بندی کنید و در صورت تمایل بیشتر اضافه کنید.

اگر می‌خواهید تصویر خاصی را حذف کنید، آن را نگه دارید و آن را به سمت پایین در نماد سطل زباله که ظاهر می‌شود بلغزانید.

برای هر تصویر/عکس/استیکری که می‌خواهید به کولاژ اینستاگرام خود اضافه کنید، «مراحل 4-10» را تکرار کنید .

اختیاری: پس از اتمام ویرایش، نحوه انتشار استوری اینستاگرام خود را انتخاب کنید، مانند انتخاب چند دوست صمیمی، اشتراک گذاری آن در فیس بوک یا هیچ کدام برای پست کردن آن برای همه افرادی که شما را دنبال می کنند.

وقتی آماده انتشار کلاژ استوری اینستاگرام خود هستید، روی «استوری شما» در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید.

در صورت تمایل، می توانید پس زمینه خود را در اولین مراحل ویرایش کنید تا آن را پاپ کنید!




با استفاده از گزینه Layout یک استوری کلاژ اینستاگرام ایجاد کنید
گزینه Instagram Layout قابلیتی است که به شما امکان می دهد با استفاده از چیدمان ها و ویژگی های مختلف، به ویژه ویژگی کلاژ، تصاویر ایجاد کنید. با این حال، شما به طرح‌بندی‌های کولاژ خاصی محدود می‌شوید که تعداد عکس‌هایی را که می‌توانید استفاده کنید محدود می‌کند، مانند پیکربندی ۲×۲، ۴×۴، ۳×۳ یا ۱×۳. علاوه بر این، این ویژگی اجازه نمی‌دهد تصاویر در بخش‌های تصادفی قرار بگیرند یا روی هم قرار بگیرند. استفاده از گزینه Instagram Layout شاید ساده ترین گزینه کلاژ باشد، اما محدودیت هایی دارد. در اینجا نحوه ایجاد یک استوری کلاژ اینستاگرام با استفاده از گزینه Layout آورده شده است.

اپلیکیشن اینستاگرام را از گوشی هوشمند خود اجرا کنید.

روی نماد "plus" (افزودن نماد) در قسمت بالا سمت راست ضربه بزنید و "story" را انتخاب کنید.

نماد "Layout" را در منوی عمودی سمت چپ انتخاب کنید .

گزینه طرح بندی خود را انتخاب کنید، مانند «1×3»، «4×4»، «3×3» و غیره .

تصاویر خود را برای هر بخش انتخاب کنید، از ناحیه بالا سمت چپ شروع کنید. برای افزودن تصاویر، روی نماد گالری در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید یا دایره سفید را فشار دهید تا یکی از دوربین خود را بگیرید. برای هر بخش از طرح بندی تکرار کنید.

پس از اتمام افزودن تصاویر خود، روی علامت دایره شده ضربه بزنید تا کلاژ ذخیره شود و به مرحله بعدی بروید.

کلاژ شما روی صفحه ظاهر می شود. ویرایش های بیشتری را با استفاده از گزینه های موجود در بالا انجام دهید یا روی نماد «داستان شما» ضربه بزنید تا آن را منتشر کنید.

راه های دیگر برای افزودن عکس به کلاژ اینستاگرام
هنگام استفاده از استوری اینستاگرام برای ساخت کلاژ در اندروید یا آیفون، می توانید منبع تصویر را مشخص کنید. نه تنها می‌توانید تعدادی عکس و اسکرین شات از گالری تصاویر خود اضافه کنید، بلکه می‌توانید عکس‌هایی را از WeChat، Downloads، Facebook و سایر پوشه‌هایی که حاوی تصاویری است که ایجاد کرده‌اید انتخاب کنید. می توانید تصاویر را از یک سرویس ابری آنلاین دانلود کنید و از آنها در کلاژ اینستاگرام خود استفاده کنید تا یک قدم جلوتر بروید.

برنامه های شخص ثالث که کلاژهای منحصر به فردی برای استوری اینستاگرام شما می سازند
اینستاگرام فقط دارای بسیاری از ویژگی های ویرایش است که می توانید برای ایجاد استوری خود از آنها استفاده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید، به کمک برنامه‌های شخص ثالث با افکت‌ها و گزینه‌های اضافی نیاز دارید. در اینجا برخی از محبوب ترین برنامه های ویرایش تصویر که می توانید استفاده کنید، آورده شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.