نحوه استفاده از پیش نویس در اینستاگرام

۶ بازديد

نحوه استفاده از پیش نویس در اینستاگرام


نحوه ایجاد و ذخیره پیش نویس های اینستاگرام در آیفون
اگر از آیفون استفاده می کنید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه پیش نویس ها را در اینستاگرام ذخیره کنید، این کاری است که باید انجام دهید:

اینستاگرام را روی گوشی خود راه اندازی کنید .

روی نماد + در قسمت پایین صفحه ضربه بزنید.

یک عکس جدید بگیرید یا یک عکس موجود را با استفاده از کتابخانه خود آپلود کنید.

روی Next کلیک کنید.

فیلترهایی مانند روشنایی، کنتراست و غیره را انتخاب کنید.

روی Next ضربه بزنید .

برای بازگشت به فیلترها ، روی < پیکان برگشتی در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

یک بار دیگر بر روی < پیکان برگشتی کلیک کنید. پیامی دریافت خواهید کرد که از شما می پرسد آیا می خواهید پیش نویس را ذخیره کنید. روی Save Draft ضربه بزنید .

توجه: به خاطر داشته باشید که ذخیره پیش نویس تنها در صورتی امکان پذیر است که فیلترهای اینستاگرام را به پست اضافه کنید، آن را ویرایش کنید، دوستان خود را تگ کنید یا یک کپشن بنویسید. اگر فقط پست را بدون همه اینها آپلود کنید و به عقب برگردید، اینستاگرام از شما نمی خواهد که پیش نویس را ذخیره کنید.



نحوه ایجاد و ذخیره پیش نویس های اینستاگرام در تلفن اندرویدی
اگر یک گوشی اندرویدی دارید و می خواهید پیش نویس ها را در اینستاگرام ذخیره کنید، این کاری است که انجام می دهید:

در تلفن هوشمند Android خود، Instagram را باز کنید .

روی نماد + پلاس در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

یک عکس از کتابخانه خود اضافه کنید، چندین تصویر را انتخاب کنید یا یک عکس دوربین بگیرید . پنجره "پیش نمایش" در بالا قرار دارد و تصویر خاکستری فایل انتخابی فعلی است. پس از اتمام روی فلش سمت راست آبی ضربه بزنید .

یک فیلتر را در پنجره ویرایش جدید انتخاب کنید یا آن را به طور معمول رها کنید. برای ذخیره یک پیش نویس، باید نوعی ویرایش روی پست از این مرحله یا مرحله بعد داشته باشید. پس از انتخاب خود، روی فلش سمت راست آبی (بعدی) کلیک کنید .

تنظیماتی را در صفحه پس از ویرایش انجام دهید، سپس برای ادامه روی فلش سمت راست آبی (نماد بعدی) کلیک کنید. برای به دست آوردن گزینه پیش نویس (چه مرحله 5 یا 4) به نوعی ویرایش نیاز است .

در ذخیره به عنوان پیش نویس؟ پنجره بازشو، Save Draft را انتخاب کنید .

اکنون، گزینه Drafts را در صفحه "پست جدید" خواهید دید که اکنون ذخیره شده است. هر زمان که آماده شدید، می‌توانید برای ادامه ویرایش ضربه بزنید. پس از تکمیل، روی فلش سمت راست آبی رنگ (فلش بعدی) ضربه بزنید تا پست ذخیره شود و آن را منتشر کنید.

نحوه دسترسی به پیش‌نویس‌های خود در اینستاگرام در آیفون/اندروید
دسترسی به پیش نویس ها در اینستاگرام چندان دشوار نیست. چه از آیفون یا اندروید استفاده کنید، مراحل یکسان است.

اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید .

روی نماد + پلاس در پایین آیفون یا بالای آن در اندروید کلیک کنید.

در کتابخانه خود، «اخیرا» را می‌بینید که عکس‌ها و ویدیوهای تلفن همراه شما هستند. همچنین پیش نویس ها را خواهید دید . در اینجا می توانید عکس ذخیره شده را پیدا کنید. روی مورد از « پیش‌نویس‌ها » ضربه بزنید تا باز شود.


چگونه پیش نویس های خود را در اینستاگرام ویرایش کنید
پس از بارگذاری عکس، امکان ویرایش پیش نویس ها در اینستاگرام وجود دارد. برای ویرایش آنها، همان مراحلی را دنبال می کنید که انگار برای اولین بار چیزی را آپلود می کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

پس از باز کردن عکس از پیش نویس ها، روی Next ضربه بزنید .

روی Edit ضربه بزنید ، که در زیر تصویر است و اکنون آبی رنگ شده است.

صفحه فیلتر برمی گردد.

نحوه حذف پیش نویس ها در اینستاگرام
ممکن است مواقعی پیش بیاید که دیگر نیازی به پیش نویس نداشته باشید یا بخواهید یک پست را از نو شروع کنید. اگر می‌خواهید پیش‌نویس‌ها را از اینستاگرام حذف کنید، این کاری است که باید انجام دهید:

اینستاگرام را باز کنید .

نماد + پلاس را لمس کنید .

در سمت راست پیش‌نویس‌ها، روی Manage ضربه بزنید .

ویرایش را انتخاب کنید .

در نهایت، روی «رد کردن» ضربه بزنید و تأیید کنید که می‌خواهید پیش‌نویس را حذف کنید.

همانطور که می بینید، مدیریت پیش نویس ها در اینستاگرام نسبتا ساده است. می توانید هر تعداد که می خواهید ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید. پس از اتمام فرآیند ویرایش، پیش نویس را حذف کنید تا درهم ریختگی در فضای "پیش نویس ها" کاهش یابد.

سوالات متداول پیش نویس اینستاگرام اضافی
پیش نویس ها هنوز یک ویژگی جدیدتر در اینستاگرام هستند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید.

پیش نویس های اینستاگرام چقدر دوام دارند؟
در واقعیت، پیش نویس های اینستاگرام طول عمر ندارند. با این حال، برخی از کاربران از ناپدید شدن ناگهانی پیش نویس های خود شکایت کرده اند. اگر این اتفاق برای شما بیفتد، به احتمال زیاد یک مشکل در اینستاگرام است. می توانید با پشتیبانی آنها تماس بگیرید و ببینید آیا آنها می توانند به شما در رفع مشکل کمک کنند.

پیش نویس های Reels من در اینستاگرام کجا هستند؟
اگر قرقره ای را در اینستاگرام ذخیره کرده اید، چگونه به آن دسترسی دارید؟ آیا مکان خاصی برای حلقه های اینستاگرام وجود دارد یا این نوع پیش نویس ها در همان مکان های معمولی هستند؟ اینستاگرام تضمین می‌کند که همه پیش‌نویس‌ها، صرف نظر از نوع، کاربرپسند هستند. بنابراین قرقره های ذخیره شده در قسمت Drafts ذخیره می شوند.

چگونه می توانم پیش نویس های خود را بازیابی کنم؟
برخلاف پست‌هایی که در حساب اینستاگرام شما ذخیره می‌شوند، پیش‌نویس‌ها ذخیره نمی‌شوند. اگر برنامه را از تلفن خود حذف کنید و دوباره آن را نصب کنید، پیش نویس های شما ناپدید می شوند. متأسفانه، وقتی آنها رفته اند، برای همیشه رفته اند. اگر همچنان تصاویر را در گالری گوشی خود ذخیره کرده اید، می توانید یک پست یا پیش نویس جدید ایجاد کنید.

آیا می توانم پیش نویس ها را در رایانه خود ذخیره کنم؟
اکنون که می‌دانید چگونه پیش‌نویس‌ها را در تلفن همراه ذخیره کنید، احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا هنگام استفاده از رایانه نیز چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ در حال حاضر، اگر از اینستاگرام در رایانه خود استفاده می کنید، نمی توانید پیش نویس ها را ذخیره کنید. گفته می شود، اگر نیاز به نگه داشتن پست دارید، باید این کار را در گوشی هوشمند خود انجام دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.