نحوه مشاهده استوری اینستاگرام بدون حساب کاربری

۸ بازديد

نحوه مشاهده استوری اینستاگرام بدون حساب کاربری

امروزه تعجب آور است که وقتی کسی اکانت اینستاگرام ندارد بشنویم. صرف نظر از این، کسانی که در برابر استفاده از این شبکه اجتماعی مقاومت می کنند، می دانند استوری های اینستاگرام چیست. اگر در مورد داستانی شنیده اید که نمی توانید آن را از دست بدهید، احتمالاً از خود می پرسید که آیا راه هایی برای دیدن آن بدون نیاز به ایجاد حساب اینستاگرام وجود دارد یا خیر.


نحوه مشاهده استوری اینستاگرام بدون حساب کاربری
این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد مشاهده استوری های اینستاگرام بدانید توضیح می دهد و به شما پیشنهاد می کند که کدام ابزارها می توانند به شما در انجام این کار بدون ثبت نام در حساب کاربری کمک کنند.

از نرم افزار شخص ثالث برای مشاهده استوری های اینستاگرام بدون حساب کاربری استفاده کنید
متوجه شدید که شخصی مهم برای شما یک داستان ارسال کرده است و می خواهید در اسرع وقت آن را بررسی کنید. با این حال، شما یک حساب کاربری اینستاگرام ندارید. از آنجایی که شخصی که استوری را ارسال کرده است می تواند ببیند چه کسی آن را باز کرده است، شما نمی خواهید از دوستان خود کمک بخواهید. اگر سعی کنید به وب سایت اینستاگرام بروید ، فقط گزینه ایجاد حساب کاربری را مشاهده خواهید کرد و هیچ راه حلی برای دسترسی به فید وجود ندارد.

خوشبختانه راهی برای مشاهده استوری های اینستاگرام بدون حساب کاربری وجود دارد، اما برای این کار باید از نرم افزار شخص ثالث مناسب استفاده کنید. ما این لیست از بهترین ها را به همراه دستورالعمل نحوه استفاده از آنها آماده کرده ایم.



1. Insta-Stories Online
Insta-Stories Online یک ابزار رایگان و آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد داستان ها را بدون حساب مشاهده کنید. این یک وب سایت است، بنابراین نیازی به دانلود هیچ برنامه یا برنامه ای ندارد. به علاوه، لازم نیست برای آن حساب کاربری ایجاد کنید.

مرورگر خود را باز کنید و به وب سایت Insta-Stories Online بروید .
در نوار جستجو، نام کاربری شخص را تایپ کرده و Enter را فشار دهید . هیچ گونه خط تیره، زیرخط، نقطه یا سایر علائم نگارشی را در نام کاربری آنها فراموش نکنید.

هنگامی که نمایه ظاهر شد، روی نماد نمایه کلیک کنید تا به استوری های آنها دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید برای دیدن همه داستان‌های فعلی آن کاربر به پایین اسکرول کنید و موردی را که می‌خواهید ببینید انتخاب کنید.

اگر می خواهید سایر داستان های منتشر شده توسط کاربر را مشاهده کنید، فلش چپ یا راست را فشار دهید.

Insta-Stories Online به شما امکان می دهد با زدن دکمه دانلود در گوشه سمت راست بالا، استوری ها را در دستگاه خود دانلود کنید . همچنین می توانید پروفایل های مورد علاقه خود را با فشار دادن نماد قلب در سمت راست نام کاربری ذخیره کنید. این نرم افزار امکان مشاهده و دانلود پست ها را نیز به شما می دهد.

2. Instadp
علاوه بر مشاهده و دانلود استوری های اینستاگرام، Instadp به شما امکان می دهد تصاویر پروفایل اینستاگرام، حلقه ها، پست ها، نکات برجسته و ویدیوها را مشاهده و دانلود کنید.

در اینجا نحوه مشاهده استوری های اینستاگرام با استفاده از این ابزار آورده شده است:

مرورگر خود را باز کنید و به وب سایت Instadp مراجعه کنید .

در نوار جستجوی نام کاربری، نام کاربری شخص را تایپ کرده و Enter را فشار دهید .

وقتی ظاهر شد ، Continue را فشار دهید .

برای مشاهده تمام داستان هایی که کاربر در 24 ساعت گذشته پست کرده است، به پایین بروید. اگر می خواهید هر یک از آنها را ذخیره کنید، دکمه دانلود را فشار دهید .

هر نمایه ای که جستجو می کنید در تاریخچه ظاهر می شود ، بنابراین همیشه می توانید بدون مشکل به آنها دسترسی داشته باشید.

Instadp روی همه پلتفرم ها کار می کند و کاملا رایگان است.

3. StoriesIG
StoriesIG یک وب سایت ساده و رایگان دیگر برای مشاهده و دانلود استوری های اینستاگرام است. بدون در نظر گرفتن سیستم عامل خود، می توانید از آن در رایانه و دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید. برای استفاده از آن دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

از مرورگر خود، از وب سایت StoriesIG دیدن کنید .

در نوار جستجو، نام کاربری نمایه را تایپ کرده و Enter را فشار دهید . به هر کاراکتر خاص در نام کاربری توجه کنید.

تعداد داستان‌های فعلی را که در زیر نام کاربری نمایش داده می‌شوند، خواهید دید. برای مشاهده آنها در صورت وجود، به پایین بروید. برای ذخیره آنها در دستگاه خود، دانلود را انتخاب کنید.

این ابزار شما را قادر می سازد تا هایلایت های اینستاگرام را نیز مشاهده و دانلود کنید. فقط پس از جستجوی نام کاربری، “ Highlights ” را انتخاب کنید.

4. Mystalk
Mystalk کمی متفاوت از سایر بینندگان پروفایل اینستاگرام شخص ثالث است. وب‌سایت‌های دیگر به‌طور خودکار یک نمایه را بر اساس معیارهای جستجوی شما بارگیری می‌کنند، به این معنی که احتمال کمی وجود دارد که نتایج اشتباهی دریافت کنید، به خصوص اگر حساب‌های زیادی با نام کاربری مشابه وجود داشته باشد.

Mystalk به شما اجازه می دهد تا مانند دیگران نام کاربری را وارد کنید، اما به شما امکان می دهد پروفایل صحیح را انتخاب کنید. به همین دلیل، لازم نیست نام کاربری دقیق را بدانید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید با استفاده از نام واقعی شخص (اگر آن را به اینستاگرام اضافه کرده باشد) آن را پیدا کنید.

مرورگر خود را باز کنید و به وب سایت Mystalk بروید .

در نوار جستجو، نام کاربری یا نام و نام خانوادگی شخص را تایپ کرده و Enter را فشار دهید .

نمایه ای را که می خواهید مشاهده کنید انتخاب کنید.

داستان های نمایه را در زیر نام کاربری مشاهده خواهید کرد. آنها را اسکن کنید تا مورد علاقه خود را پیدا کنید یا همه آنها را مشاهده کنید. برای ذخیره آنها در دستگاه خود، دانلود را در گوشه سمت راست پایین داستان فشار دهید.

5. دامپور
Dumpor به شما امکان می دهد داستان ها، پست ها و ویدیوها را به صورت ناشناس جستجو و دانلود کنید. یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز این است که به شما امکان می دهد بر اساس هشتگ ها یا مکان ها جستجو کنید.

مرورگر خود را باز کنید و به وب سایت Dumpor مراجعه کنید .

نام کاربری را در نوار جستجو تایپ کنید .

چندین نمایه را در نتایج خواهید دید. مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

به پایین بروید و Show Stories را فشار دهید.

موردی را که می خواهید مشاهده کنید انتخاب کنید. اگر می خواهید آن را در دستگاه خود ذخیره کنید، نماد سبز رنگ دانلود را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید.

اگر حساب کاربری ندارید اینستاگرام به شما امکان دسترسی به استوری افراد را نمی دهد. با این حال، با کمک تعداد زیادی بیننده استوری اینستاگرام، این مشکلی نیست. ابزارهای مختلفی به صورت آنلاین در دسترس هستند و می توانند در هر پلتفرمی، صرف نظر از سیستم عامل، استفاده شوند. به علاوه، آنها کاربر پسند و کاملا رایگان هستند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اکنون بدانید که چگونه استوری های اینستاگرام را بدون حساب مشاهده کنید.


سوالات متداول مشاهده نمایه اینستاگرام ناشناس
آیا بینندگان پروفایل اینستاگرام شخص ثالث ایمن هستند؟
در بیشتر موارد، استفاده از بینندگان استوری اینستاگرام بی خطر است. با این حال، این وب سایت ها همچنان می توانند فعالیت و اطلاعات شما را ردیابی کنند. کسانی که نگران امنیت آنلاین هستند احتمالاً نباید از این ابزارها استفاده کنند یا قبل از تصمیم گیری در مورد آنها بیشتر تحقیق کنند.

برخی از وب سایت ها ادعا می کنند که به شما امکان می دهند داستان های ارسال شده توسط پروفایل های خصوصی را مشاهده کنید و سپس شما را به صفحات دیگری هدایت کنید که اغلب قانونی نیستند. این وب سایت ها حتی می توانند حاوی ویروس هایی باشند که می توانند به دستگاه شما آسیب برسانند. سایر برنامه‌های شخص ثالث تبلیغاتی را برای تأمین بودجه برای توسعه‌دهنده نمایش می‌دهند، اما گاهی اوقات می‌توانند پیوندهایی به سایت‌های مخرب نمایش دهند.

سایر وب سایت ها ممکن است از شما بخواهند که آدرس ایمیل، شماره تلفن یا اطلاعات خصوصی اضافی خود را وارد کنید. اگرچه این کاملاً به شما بستگی دارد، ما توصیه می کنیم از آن اجتناب کنید. تعداد زیادی از بینندگان استوری اینستاگرام از شما نیازی به ارائه هیچ اطلاعات شخصی ندارند.

آیا امکان مشاهده استوری همه افراد بدون حساب وجود دارد؟
دسترسی به داستان های همه امکان پذیر نیست. اول از همه، شما فقط می توانید پست های پروفایل های عمومی را ببینید. کاربران اینستاگرام دو گزینه عمومی و خصوصی دارند. همه می‌توانند پست‌ها و داستان‌های خود را هنگامی که حسابی روی عمومی تنظیم شده است، مشاهده کنند. اما، زمانی که یک حساب خصوصی پست یا داستانی را منتشر می کند، فقط دنبال کنندگان آن می توانند آن را ببینند.

علاوه بر این، اینستاگرام دارای گزینه Close Friends است. با فعال کردن آن، کاربران داستان های خود را فقط با افرادی که انتخاب کرده اند به اشتراک می گذارند. دسترسی به این داستان‌ها غیرممکن است، مگر اینکه حساب کاربری داشته باشید و به عنوان یک دوست نزدیک اضافه شوید.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که هر داستان فقط 24 ساعت طول می کشد. شما نمی توانید به یک داستان منقضی شده دسترسی داشته باشید مگر اینکه شخص آن را در بخش برجسته خود ذخیره کند .

ایمیل بفرست
پاسخ دهید

نکاتی درباره نوشتن بیو اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.بیو انگلیسی
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرامتان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.